Skip to main content
9 tips για καλύτερες διαφημίσεις στο Instagram.

Το Instagram αποτελεί σήμερα το νούμερο 2 μέσο προβολής (μετά το Facebook) για τους περισσότερους τομείς υπηρεσιών και εμπορίου. Ας δούμε πως θα βελτιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα των διαφημίσεών μας. Αναφέρουμε λοιπόν παρακάτω, τις σημαντικότερες ενέργειες που διαπιστώνουμε αυτή την περίοδο.

  • Δημιουργήστε μια ροή δεδομένων από τα υπάρχοντα οργανικά posts. Aναλυτικότερα, τα post που βλέπετε να έχουν καλύτερο engagement και περισσότερα reaction τα κάνετε boost- με επιπλέον προώθηση τους.
  • Στοχεύστε target group υψηλής-αξίας. Αυτό είναι ένα κοινό που προκύπτει από retargeting: με κοινό που έχει ήδη αλληλοεπιδράσει στα post και τις διαφημίσεις σας στο Instagram προφίλ σας ή έχει επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας.
  • Υλοποιήστε καμπάνιες συμπλήρωσης φόρμας. Αν απορείτε γιατί, σκεφτείτε απλά ότι όσοι συμπληρώνουν τις φόρμες επικοινωνίας έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να ολοκληρώσουν μία πώληση-conversion που είναι και ο δικός σας τελικός στόχος. Οπότε αυτοί, αποτελούν το ιδανικό κοινό για καμπάνιες επαναστόχευσης-remarketing.
  • Δώστε προτεραιότητα σε events για conversions. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φόρμες επικοινωνίας, να κάνετε πωλήσεις μέσω μηνυμάτων ή μέσω Instagram shopping σε εφαρμογές. Καθώς οι περισσότερες από τις ενέργειες λαμβάνουν μέρος στην ιστοσελίδα σας ή την εφαρμογή σας, είναι απαραίτητο να δώσετε προτεραιότητα στα συμβάντα μετατροπής-conversion ειδικά αν θέλετε να μεγιστοποιήσετε το ROAS (Return On Advertising Spend). 
  • Δοκιμάστε νέες στρατηγικές προσφοράς. Όταν το ROAS (απόδοση της διαφημιστικής καμπάνιας) είναι η προτεραιότητά σας, εξετάστε τη χρήση στρατηγική ελάχιστης διαφημιστικής προσφοράς. Με αυτήν τη στρατηγική, έχετε περισσότερο έλεγχο της Απόδοσης Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) ενώ πετυχαίνετε την υψηλότερη δυνατή αξία αγοράς.
  • Πειραματιστείτε με νέες τοποθετήσεις διαφημίσεων του Instagram. Μπορεί να κάνετε συχνά τοποθετήσεις στο Instagram Feed, αλλά όταν θέλετε να βελτιώσετε την Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης, είναι σημαντικό να παρέχετε στην πλατφόρμα όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές τοποθέτησης, όπως τα stories και τα Reels, όπου κι αν βρίσκεστε.
  • Κάντε δοκιμές A/B (split test). Όταν το ROAS είναι ο βασικός σας στόχος, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι οδηγεί στα καλύτερα αποτελέσματα για το κοινό σας στο Instagram. Εάν δεν είστε σίγουροι, κάντε μερικές δοκιμές – τεστ A/B για να συγκρίνετε δύο ή περισσότερες επιλογές μεταξύ τους. Μπορείτε να συγκρίνετε στοιχεία δημιουργικού, στοχευόμενα είδη κοινού ή ακόμα και τοποθετήσεις για να βρείτε αυτό που έχει καλύτερη απήχηση στο κοινό σας.
  • Προωθήστε περιεχόμενο που δημιουργείται από άλλους χρήστες του Instagram. Ακόμα κι αν πιστεύετε ότι η ομάδα σας παράγει το καλύτερο lifestyle περιεχόμενο, δεν είναι εγγυημένο ότι θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) ή Influencers, οπότε αξιοποιείστε και αυτή την μέθοδο.
  • Απευθυνθύτε σε επαγγελματίες. Οι πιο αποτελεσματικές καμπάνιες διαφημίσεων στο Instagram γίνονται από ειδικούς. Στη Firstin χαράζουμε και υλοποιούμε την στρατηγική προβολής σας στο Instagram με στόχο το κέρδος σας.
Ετικέτες Άρθρου:
9 tips για καλύτερες διαφημίσεις στο Instagram.